poniedziałek, 19 stycznia 2009

Temat na artykuł

Czy miałeś (aś) nieraz takie chwile, że musisz napisać jakiś tekst, mimo że brakuje Ci pomysłów ? Jeśli tak, to muszę powiedzieć, że nie jesteś jedyną osobą. Mi też niejednokrotnie zdarza się taka sytuacja. Jednak mimo braku pomysłu, znalazłem rozwiązania na tego typu problemy :

-> szukam pomysłu na forach i portalach społecznościowych, czytam blogi ludzi, bo może i na nich znajdzie się temat, który warto poruszyć.
-> kopiuję treść z artelis.pl, chociaż staram się to robić możliwe rzadko, bo zależy mi na unikatowości artykułów
-> pytam swych bliskich i przyjaciół, czy mają jakiś ciekawy pomysł na artykuł
-> szukam ciekawych fraz w Narzędziu Propozycji Słów Kluczowych. Czasami można trafić na łatwą frazę, która ma dużą liczbę wyszukań.
-> idę na samotny spacer, być może wtedy przyjdą mi do głowy jakieś interesujące słowa.
-> daję sobie trochę wytchnienia i nie piszę artykułu. Czasem brak pomysłu wynika z przepracowania, a te najlepsze tematy na artykuł przychodzą wieczorem, kiedy jesteśmy już zrelaksowani po kąpieli. Wtedy wystarczy, że zanotujemy na kartce nowe tematy i ewentualne sugestie do nich, a realizacją zajmiemy się w kolejny dzień.


Zwykle w takim toku jakim opisałem znajdzie się jakiś interesujący temat na artykuł. Powyższa kolejność nie jest przypadkowa. Warto więc zawsze mieć przy sobie jakiś notatnik i coś do pisania, bo nie wiemy kiedy przyjdzie Nam jakiś interesujący pomysł na unikatowy i niepowtarzalny artykuł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz