sobota, 21 marca 2009

Co z tym blogiem ?

Ostatnio nie wiele się dzieje na innym blogu. O ile kiedyś pisałem wiele postów i artykułów, o tyle dziś tego nie robię. Ale nie dlatego, że nie chcę, tylko dla tego, że nie za bardzo mam kiedy napisać coś sensownego. Jeśli ktoś z Was śledził ten blog, to zapewne wie, że dużo się tu pisze o zarabianiu, głównie w programach partnerskich. Ja właśnie tym się zajmuję i z tego żyję. Ostatnio, a dokładniej jakiś miesiąc temu wziąłem się bardziej do pracy, aby móc zarobić więcej pieniędzy, bo te jak nigdy, są mi teraz bardziej potrzebne i to w dużych ilościach.

Pisałem już, że zarabianie przez Internet nie jest dla każdego i dalej twardo trzymam się tej hipotezy. Aby móc generować dochód, trzeba włożyć w całość wiele pracy i wykazać się niezwykłą cierpliwością, zwykle kosztem czegoś. Ja musiałem wybrać i wybrałem, że zarabiać będę kosztem tego bloga. Ale jeśli tylko znajdę gdzieś chwilę i nie będę zbytnio zmęczony, to nie widzę przeszkód do napisania kolejnych artykułów. To tyle jeśli chodzi o sferę zarobkową.

Blog dostał karę. Mowa tu dokładniej o filtrze narzuconym przez szanowne algorytmy Google. W rezultacie strona spadła w wynikach na wiele fraz. Domyślam się co jest tego przyczyną, ale chyba o tym nie wypada głośno mówić. Niemniej jednak, nie będę się tym przejmował i zachowam się tak, jakby Google w ogóle nie istniało. W końcu w głównej mierze, to co publikuję, piszę dla ludzi, a nie wyszukiwarek.

Chciałbym jeszcze uzasadnić, posta chujowe pozycjonowanie. Otóż niektórzy z Was piszą, że ile ja mam lat, po co komuś szkodzę itp. Do tych osób mam prośbę – proszę czytać ze zrozumieniem. Ja wcale nie napisałem, że szkodzę, bo nikomu żadnej szkody nie zrobiłem, a sam przykład w artykule, jest tylko przykładem, niczym więcej. Wolę grać fair i trzymam się tej zasady, dla mnie liczy się tylko i wyłącznie czysta konkurencja, bez ciosów poniżej pasa. Dlatego, też komentarze osób, które będą próbowały mnie w jakiś sposób obrażać, będą od razu usuwane. Nie lubię i nie życzę sobie oszczerstw w moim kierunki, szczególnie wtedy gdy są one nieuzasadnione i nie podparte dowodami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz