czwartek, 12 lutego 2009

Kobieta za kierownicą

Ostatnio troszkę zaniedbałem bloga, gdyż miałem na głowie trochę spraw do załatwienia, a także pracowałem nad pewnym bardziej rozbudowanym skryptem PHP do analizy słów kluczowych.

Tym, którzy czytają mojego bloga, na polepszenie samopoczucia, dorzucę dziś trochę humorystycznych filmików z cyklu kobieta za kierownicą, które znalazłem w dziale dowcipy na forum PiO. Post nie ma na celu krytykowanie kobiet kierowców, gdyż sam uważam, że nie jedna kobieta jeździ lepiej od faceta, choć zdarzają się wyjątki, prezentowane w poniższym materiale filmowym :



I drugi filmik o blondynce za kierownicą. Instruktorowi trzeba przyznać, że ma stalowe nerwy :




Skoro już obejrzałeś filmy (a mam nadzieję, że się dobrze bawiłeś), to czas odpowiedzieć na pytanie – co ma piernik do wiatraka? Otóż widziałem już nie jednego bloga, na którym autorzy zamieszczają specjalnie wyselekcjonowane filmy z YouTube. Jest to jeden ze sposobów na budowanie dochodowego bloga, przy założeniu że nie mamy ochoty, bądź natchnienia do pisania artykułów. Jednak, aby taki blog miał wejścia, musi spełniać co najmniej 2 warunki :

1. Każdy film powinien mieć unikatowy opis, stworzony przez autora bloga. Kopiowanie treści z serwisu YouTube nie ma sensu, gdyż opis będzie zdublowany. W tej sytuacji, szansa że Google uzna blog jako źródło jest mizerna, no chyba, że ktoś potrafi przebić YouTuba, w co raczej wątpię.

2. Mała ilość treści na takim blogu, sprawia że wymaga on większego nakładu pracy na linkowanie. Pamiętajmy zatem, aby w miarę możliwość do każdego posta z zamieszczonym materiałem filmowym prowadziły linki (np. z katalogów stron i precli).

3. Jeśli decydujemy się na prowadzenie takiego bloga, to postarajmy się też o jego tematyczność. Chodzi mianowicie o to aby blog z humorem, zawierał tylko i wyłącznie filmy humorystyczne, a nie filmy kataklizmów itp. Dzięki temu łatwiej będzie Nam zaistnieć w wyszukiwarkach na wyższych pozycjach (np. na frazę "filmy z humorem").

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz