poniedziałek, 5 stycznia 2009

Oryginalny prezent

Zbliżają się urodziny, imieniny, a może chciałbyś po prostu komuś zrobić miłą niespodziankę ? W takich momentach zawsze stoimy przed dylematem, co kupić, co zrobić, jak wręczyć, aby to wszystko było oryginalne. Sam mam nieraz z tym problem. Dlatego też staram się obserwować bliskie mi osoby, szukam czegoś, czego nie mają, a zarazem było by im przydatne. Jak na razie nie zdarzyło mi się, aby prezent ode mnie był niechciany, a wręcz przeciwnie.

Nie tak dawno temu pisałem o prezentach, które sprawiłem pod choinkę swojej rodzince. Pewnie chcesz widzieć co kupiłem ? Obserwując zasoby gospodarcze kuchni, stwierdziłem że moja mama smaży na starej wyrobionej już patelni. Zatem pomysł już jest. Kupiłem więc mamie patelnie i to nie byle jaką, bo porządnej firmy Tefal. Mama była, a w zasadzie jest z niej zadowolona. Mój brat czyścił zęby zwykłą szczoteczką, mimo że miał bateryjną, do której niestety nie mógł dostać nigdzie wymiennych końcówek. Więc i tu się pewnie domyślicie co kupiłem. Była to szczoteczka Braun, akumulatorowa, do której bez problemu zakupi końcówki. Z prezentem dla mojej ukochanej też nie miałem problemu. Na mikołaja dostała ode mnie drukarkę laserową Brothera, bo wiedziałem że jej się przyda. Z prezentem pod choinkę też dobrze trafiłem. Widziałem jak w Tesco oglądała laminarkę i czasem powtarzała, że musi sobie ją kupić, no i jej kupiłem. Zawsze jednak mam problem z tym, co kupić mojemu tacie, gdyż on nie jest wymagający. Ale ponieważ się goli codziennie, to zakupiłem w Biedronce paczkę świąteczną, zapakowaną w materiałowej torbie, która zawierała zestaw do golenia Gellete. Co do gustów mojego chrześniaka, nie mam wątpliwości. Wiedziałem, że gry komputerowe załatwią sprawę i kupiłem dwie, bo akurat trafiłem na atrakcyjną promocję.

I w ten właśnie sposób uszczęśliwiłem wszystkich. Jednak za jakiś czas czekają mnie kolejne okazje, mianowicie walentynki i urodziny mej miłości. Choć co do walentynek mam już pewne sugestie, to nie mogę ich wyjawić, bo wiem że moje złotko czyta ten blog i wie, że to ja na nim publikuję. Jednak prezent na walentynki musi być inny, nie może to być jakiś tam sobie przedmiot. W to święto wszystko musi kojarzyć się z jednym – miłością. Prezent ten musi wskazać, jak bardzo ją kocham.

Jeśli jednak ten artykuł nie podsunął Tobie drogi czytelniku jakiś pomysłów na oryginalny prezent, to może książka (ebook) Sztuka dawania prezentów Kamila Nowaka, ułatwi Ci to zadanie. Sam poradnik jest płatny, ale możesz pobrać darmowy fragment, w którym może akurat znajdziesz coś interesującego i inspiracyjnego, który wskaże Tobie jak sprawić bliskim wyjątkowy i oryginalny prezent.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz