piątek, 2 stycznia 2009

Systemy bukmacherskie

Czasem dobrze jest się rozerwać. Jedną z moich ulubionych form rozrywki jest gra w zakładach bukmacherskich BET-AT-HOME. Jednak do każdego hazardu mam swój wewnętrzny limit, gdyż próby odegrania się są często zgubne i prowadzą w większości przypadków do porażki.

Jako, że sam od czasu do czasu wolę coś wygrać niż tracić, posiłkuję się systemami bukmacherskimi. Ostatniego czasu systemów bukmacherskich powstało mnóstwo, jednak nie wszystkie są wystarczająco skuteczne.

Z doświadczenia wiem, że nie istnieją pewne systemy bukmacherskie, które gwarantują 100% wygranej. Gdyby tak było to wszystkie firmy zajmujące się bukmacherstwem, szybko by zbankrutowały.

Dlaczego warto skorzystać z systemów bukmacherskich ? Chociażby dlatego, że zmniejszają one prawdopodobieństwo porażki. Przykładowo grając moją ulubiona metodą Cover Booker, prawdopodobieństwo przegranej wynosi 33%, wyjścia na zero 33% i wygranej również 33%. Warto podkreślić, że nie znając metody systemu Cover Booker, wysokość prawdopodobieństwa przegranej będzie wynosiła od 66% do 99%, w zalezności od ilości obstawionych spotkań na jednym kuponie.

Skuteczność każdego systemu bukmacherskiego możemy podnieść, poprzez jego dopracowanie, czyli eliminację błędów na podstawie własnych testów i obserwacji oraz udział w grupach społecznościowych, zainteresowanych grą u bukmacherów. Dlatego też od czasu do czasu odwiedzam jakieś forum bukmacherskie, gdzie mogę przeglądać typy jakie postawili inni użytkownicy internetowych zakładów bukmacherskich.

Jak często udaje mi się wygrywać ? Podliczając stosunek wygranych do przegranych, udało mi się wygrać 78% obstawionych spotkań, co jest wynikiem wysoko satysfakcjonującym. Jeśli przeliczyłbym ilość mojego wkładu pieniężnego do strat, to mogę śmiało powiedzieć że jestem na plusie, co nie było by możliwe bez znajomości systemów bukmacherskich i uczestnictwem na forach powiązanych z bukmacherstwem. Jednak bez względu na to ile udaje mi się wygrać, zawsze zachowuję w tym wszystkim umiar. Ważne w tym wszystkim jest też to, że nie specjalnie interesuję się sportem, a o wszystkich spotkaniach dowiaduję się dopiero u bukmachera i forach bukmacherskich.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz