wtorek, 16 grudnia 2008

Jak pisać życiorys, CV, artykuł ...

Jak często spotykamy się z sytuacją, że musimy napisać dobry, unikatowy i interesujący tekst ? Przynajmniej kilka, kilkadziesiąt razy w roku. Jeśli poszukujesz bądź poszukiwałeś pracy to zapewne zastanawiałeś(aś) się niejednokrotnie, co napisać i jak sformatować tekst, aby Nasze podanie bądź CV przykuło uwagę osoby odpowiedzialnej za rekrutację pracowników.

Niekiedy pisząc teksty na bloga lub strony www często zastanawiam się, co i jak napisać, jak ułożyć tekst, aby przykuć uwagę internautów ? Starając się napisać jakąś sensowną wypowiedź, czy tekst reklamowy kierujący klientów do sklepu będącego programem partnerskim, często i gęsto miałem problem z ułożeniem odpowiedniej treści. Obserwowałem więc różne komercyjne blogi, strony i reklamy, nawet te telewizyjne, aby być choć trochę lepszy od innych i bardziej perfekcyjny.

Jednak całkiem niedawno moją uwagę przykuła pewna książka, która odmieniła w znacznym stopniu mój sposób pisania. Dzięki jej poradom użytkownicy na moich stronach zatrzymywali się i czytali teksty. Skąd to wiem ? Po obserwacji statystystyk stat24.pl. Im więcej tekstów pisałem, tym więcej sprzedawałem książek, akcesoriów erotycznych i innych. Ludzie chętniej rejestrowali się do zakładów bukmacherskich i grali aktywnie. Reasumując wyszedłem na puls, spory plus, gdyż na samą książeczkę wydałem niecałe 20 złotych.

Może właśnie teraz zastanawiasz się co to za książka ? Tytuł nie jest bardzo zaskakujący i jak najbardziej trafny do zawartości. Ta książka to sztuka pisania Wiktorii Nester. Naprawdę warto ją mieć i czytać w wolnych chwilach, ja jestem bardzo zadowolony z tego poradnika.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz