środa, 24 grudnia 2008

Nie kradnij

Nie kradnij, tak mówi siódme przykazanie. Mimo, że naród polski jest krajem katolickim, to często mam wrażenie, że akurat to przykazanie jest przez wielu z Nas olewane. Nie mam na myśli tutaj kradzieży aut, bądź też innej rzeczy materialnej, ale własności intelektualnej.

Nasi rodacy często uważają, że jeśli coś jest w Internecie to na pewno jest za darmo. Otóż nie wszystko można brać jak się podoba. Ileż to razy interweniowałem w sprawie kradzieży swoich artykułów, czy niektórzy są naprawdę tak tępi, że nie potrafią napisać coś od siebie ? Bo jeśli tak, to dla takich ludzi mam jedną radę – powtórzcie podstawówkę.

Po co ktoś kradnie Nasze teksty, naszą własność intelektualną ? Po to aby na Naszej pracy zarobić. Strony które automatycznie pobierają tekst z innych witryn powstają jak grzyby po deszczu. Złodzieje treści (spamerzy) , następnie linkują taką stronę, a wyszukiwarka z kolei indeksuje duplikat. Taki duplikat jest doskonałym miejscem na zamieszczenie kodu z systemów wymiany linków, które można sprzedać pozycjonerom. Pytanie tylko po co złodzieje treści robią to w tak ohydny sposób, dopuszczają się czynu zabronionego i narażają się na konflikt z prawem ? Przecież to nielogiczne, bo zdobycie dużego SITE, nie jest wielkim problemem przy pisaniu własnych artykułów. Artykuły niepowielane indeksują się łatwo, zaś gdy dorzucimy do każdego z nich odpowiednio dużą ilość tagów, to możemy w sposób łatwy zgarnąć te kilkadziesiąt zaindeksowanych stron. Nawet jeśli nie chce nam się pisać kilka set artów, to w sieci jest cała masa generatorów, które na podstawie podanych synonimów, zdań o identycznym znaczeniu i wyrazów powiązanych mogą nam utworzyć tysiące unikatowych tekstów.

Wcześniej w poście "Artykuły na stronę" napisałem o artykułach do przedruku. Dlaczego spamerzy nimi się nie interesują !!! ? Napisałem nie jeden skrypt, który pobiera treść z artelis.pl i formułuje go w takiej postaci, aby był zgodny z regulaminem. Jaki był efekt ? Świetna indeksacja, wiele wejść i co z tym związane przyzwoity dochód. Zatem jak widać, nie trzeba kraść aby zarobić, wystarczy tylko użyć rozumu i włożyć w całość trochę pracy. Tym którzy mi powiedzą, że nie znają PHP i nie są w stanie napisać automatu do przedruku, odpowiem – czas się nauczyć pisania własnych skryptów, jeśli na poważnie traktujecie pozycjonowanie. Ja też rewelacyjnie nie znam PHP, ale jak czegoś nie wiem, to pytam Google, czy mi pomoże ? I pomaga !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz